0.1.63 ise sorun yok, buda aynısı zaten.Mystery' Alıntı:ben geri yükledim direkt güncelleme atmıştı gönderdiğin v0.1.63 olmuş güncelleme ile mi stable yaptın yoksa yine de onu indirip kurayım mı ?
tamamdır dostum teşekkür ederim desteklerinden dolayıSoulFresh' Alıntı:0.1.63 ise sorun yok, buda aynısı zaten.
Takip sırasında ki attack yapın trace masteri ile alakası yok hocam, o kendi range içerisinde mob girdiğin de ona attack yapar.muibal' Alıntı:takip sırasında atak yap tikini kaldırdım, sorun çözüldü
Detay verir misiniz? Nasıl sunucu bağlantı hatası alıyorsunuz? Emülatör mü açık?Callous158' Alıntı:Arkadaslar bu bota güvenerek bırakamıyorum kactır açtığım çiçekler boşa gidiyor sürekli sunucu bağlantı hatası alıyorum yardımcı olabilecek var mı
Log tabında bulunan log dosyasını paylaşmanız gerekiyor, genel bir sorun yok çünkü. Bir incelerim neden attack yapmıyor.osmanblk07' Alıntı:bot cavede atack aypmıyor ama diğer bölgelerde yapıyor 3 gundur ondan çalışmıyrmuş bot nasıl yaaprız
Lonca bosu bende test ediyorum, etkinlik sonrası incelicem.qwxohm480' Alıntı:lonca bosun da ise devamlı bir baglanıyor deme problemı var koca bosa 2 sefer ya vurdum ya vurmadım bu sorun bana mı özel
Bot aktifken emülatörü kullanmamanız gerekiyor sizin gördüğünüz sorun şu emülatör server ile %100 senkron değil, emülatörde delay var, bot server ile senkron hareket ettiği için emülatör bir tık geride kalıyor. Bunun bir çözümü de yok, fark ettiniz mi bilmiyorum mesela telefon ile bağlanan oyuncular bir tık daha hızlı hareket ediyor serverda. Botun zaten tasarım amacı emülatör ile kullanmak değil, emülatör olmadan oyuna girebilmek. Sonradan sırf görmek isteyen olduğu için onu ekledik, emülatör sadece boş görüntü ekranı başka bir işe yaramıyor bot ile kullanıldığında.qwxohm480' Alıntı:botu emulatör den açtığımda karakteri yürütmeye çalıştıgım sırada sürekli durarak ilerleme yapıyor her seferinde bas bırak yapmak zorunda kalıyorum bir de aynı şekilde botu kullanmaya başladığımda ufak bir ping sorunu cıkıyor botu kapatıp emülatörü baştan açtığımda bu 2 sorun da ortadan kalkıyor
@Pisagorius özelden yazarsan bağlanıp bakacak sizde ki sorun nedir diye.osmanblk07' Alıntı:bot cavede atack aypmıyor ama diğer bölgelerde yapıyor 3 gundur ondan çalışmıyrmuş bot nasıl yaaprız
Malesef lonca bossta sorun var, problem şu ki malesef anlık test imkanımız yok haftada 3 gün oluyor. şimdi bakıyorum ayarlarına, onun dışında mutlaka bir sorun olursa kafanıza bir şey takılırsa buradan özelden yada discorddan bana yazın, log sekemesinden loglarıda kaydedip atarsanız süper olur. Arada hala benim denk gelmediğim hatalar oluyor.qwxohm480' Alıntı:ozaman lonca bosu haricinde problem yok oda zamanla haledilir![]()