Malesef lonca bossta sorun var, problem şu ki malesef anlık test imkanımız yok haftada 3 gün oluyor. şimdi bakıyorum ayarlarına, onun dışında mutlaka bir sorun olursa kafanıza bir şey takılırsa buradan özelden yada discorddan bana yazın, log sekemesinden loglarıda kaydedip atarsanız süper olur. Arada hala benim denk gelmediğim hatalar oluyor.qwxohm480' Alıntı:ozaman lonca bosu haricinde problem yok oda zamanla haledilir![]()
Burada sorun şu, oyun bize parti üyelerinin mp bilgisini vermiyor, tek alternatif yakınında iken almaya çalışabiliriz yada şey imkanıda var eğer aynı makine içerisinde çalışıyorsa bütün karakterler o zaman veriyi rahat bir şekilde halledebiliriz. Map kısmından kontrol zor farkındayım, o ekranı gerçekten daha anlaşılır be kontrolü kolay hale getiricem. Biraz daha zaman gerekiyor.Callous158' Alıntı:BENCE HARİTANIN KÖŞESİNE UFAK BİR EKRAN KOYULABİLİR TAKİP İÇİN OYUNU İZLEYEBİLECEĞİMİZ SADECE BOTTAN YÖNETMEK OLDUKÇA ZOR BİDE SADECE HP GELMİŞ MP SİNİ GÖSTEREN BARDA OLSA EN AZINDAN DİĞER CHARLARIN AKTİF ÇALIŞTIĞINI ANLARIZ
yok olmadı yine duruyor slotta sizden ricam kontrol eder misinizPisagorius' Alıntı:eğer tekrarlarsa log atın bakalım
Mystery' Alıntı:Bakıyorum,ydönücem birazdan.