Çalışıyor dostum, bana yaptığın ayarların fotoğrafını özelden at hatayı söylüyeyim sana.kimeneki' Alıntı:oto kervan çalışmıyor
Teşekkürler!deadlybycix' Alıntı:elinize kolunuza sağlık gece gündüz çabalıyorsunuz emekleriniz çok
böyle bir şey bi daha olursa bana logları atarmısınız normalde şeytan kulesi açık değilse gitmemesi gerekiyor. Kervanda ölürse evet o noktada karışabilir, o kısmı daha akıllı hale getireceğim.qwxohm480' Alıntı:bu arada sanki bot biraz kafayı yedi kervan çekerken kervan öldü ve önce kasılma alanına gitti bot startlı olmamasına ramen ve kasılma alanına dön kapalı olamasına rağmen ardından müdehale ettim tekrar kervana gönderdim ve bu seferde oto şeytan kulesi açık olmadığı halde kuleye girdi ve çıkış yapamadı
https://community.srombot.com/index.php?forums/bot-manager-indirme.6/ Buradan stable versiyon yazını indirip kurun, eğer test versiyonu kullanmak isterseniz ekstradan test versiyonu indirip sro_bot.exe'yi C://Games/Bot içerisine atın.Arass' Alıntı:botu satın aldım fakat nerden indirebilirim?
Tek fark bot sayısı, onun dışında her şey aynı.Arass' Alıntı:hocam hayırlı akşamlar 10 dolarlık bot ile 5 dolarlık arasında sadece çar açma farkımı var süre farkı varmı? ikiside 1 aymıdır? teşekkürler