Teşekkürler!deadlybycix' Alıntı:elinize kolunuza sağlık gece gündüz çabalıyorsunuz emekleriniz çok
böyle bir şey bi daha olursa bana logları atarmısınız normalde şeytan kulesi açık değilse gitmemesi gerekiyor. Kervanda ölürse evet o noktada karışabilir, o kısmı daha akıllı hale getireceğim.qwxohm480' Alıntı:bu arada sanki bot biraz kafayı yedi kervan çekerken kervan öldü ve önce kasılma alanına gitti bot startlı olmamasına ramen ve kasılma alanına dön kapalı olamasına rağmen ardından müdehale ettim tekrar kervana gönderdim ve bu seferde oto şeytan kulesi açık olmadığı halde kuleye girdi ve çıkış yapamadı
https://community.srombot.com/index.php?forums/bot-manager-indirme.6/ Buradan stable versiyon yazını indirip kurun, eğer test versiyonu kullanmak isterseniz ekstradan test versiyonu indirip sro_bot.exe'yi C://Games/Bot içerisine atın.Arass' Alıntı:botu satın aldım fakat nerden indirebilirim?
Tek fark bot sayısı, onun dışında her şey aynı.Arass' Alıntı:hocam hayırlı akşamlar 10 dolarlık bot ile 5 dolarlık arasında sadece çar açma farkımı var süre farkı varmı? ikiside 1 aymıdır? teşekkürler
youtubede videoları mevcut ordan bakabilirsinArass' Alıntı:yardımcı olacak yokmu 1 saattir uğraşıyoru bottan bşey anlayamdım=
Masaüstündeki mi?thrace' Alıntı:botun kısayolu sılınıyor hicbir program acık veya yuklu degıl baglantı kesılınce sılınıyor sebebini bilen varmı ?
Linkleri güncelliyorumMystery' Alıntı:botu silip yeniden kurmak istiyorum mediafiredan dolayı dosyaya erişemiyorum yardımcı olabilecek biri var mı
DC yediği yada karakter öldüğünde kervana devam etmesi çok büyük bir işlem gerektiriyor. Aynı anda 50 farklı sistemi kontrol edip ona göre karar vermesi gerekiyor. Notlarımda var, bu eklenecek ama kısa vade de değil. Daha öncelikli yapılması gerekenler var.qwxohm480' Alıntı:Günaydın kervan sırasında ilginc bir durum mevcut kervan çekerken dc yersem veyatta bot kapanırsa botu yeniden baslattigimda oto kervani aktif ediyorum çar jangana gidiyor ama binege binemiyor ve emuletörden oyuna girdigimde kervan süresi devam ediyor binege bin dedigimde hotana gidiyor ve binek hotanda kalmış oluyor ordan binege bindigimde kervani tekrar aktif ediyorum boş sekilde jangana gitmeye çalışıyor ama durdurup hotandan mal alırsam düzgün sekilde devam ediyor aynı zamanda clientss tan mesleği devre disi birak dedigim halde devre dışı bırakmıyor bununla ilgili birşey yapabilirmisiniz veyatta sorun benim ayarlarım da mı