Tek fark bot sayısı, onun dışında her şey aynı.Arass' Alıntı:hocam hayırlı akşamlar 10 dolarlık bot ile 5 dolarlık arasında sadece çar açma farkımı var süre farkı varmı? ikiside 1 aymıdır? teşekkürler
youtubede videoları mevcut ordan bakabilirsinArass' Alıntı:yardımcı olacak yokmu 1 saattir uğraşıyoru bottan bşey anlayamdım=
Masaüstündeki mi?thrace' Alıntı:botun kısayolu sılınıyor hicbir program acık veya yuklu degıl baglantı kesılınce sılınıyor sebebini bilen varmı ?
Linkleri güncelliyorumMystery' Alıntı:botu silip yeniden kurmak istiyorum mediafiredan dolayı dosyaya erişemiyorum yardımcı olabilecek biri var mı
DC yediği yada karakter öldüğünde kervana devam etmesi çok büyük bir işlem gerektiriyor. Aynı anda 50 farklı sistemi kontrol edip ona göre karar vermesi gerekiyor. Notlarımda var, bu eklenecek ama kısa vade de değil. Daha öncelikli yapılması gerekenler var.qwxohm480' Alıntı:Günaydın kervan sırasında ilginc bir durum mevcut kervan çekerken dc yersem veyatta bot kapanırsa botu yeniden baslattigimda oto kervani aktif ediyorum çar jangana gidiyor ama binege binemiyor ve emuletörden oyuna girdigimde kervan süresi devam ediyor binege bin dedigimde hotana gidiyor ve binek hotanda kalmış oluyor ordan binege bindigimde kervani tekrar aktif ediyorum boş sekilde jangana gitmeye çalışıyor ama durdurup hotandan mal alırsam düzgün sekilde devam ediyor aynı zamanda clientss tan mesleği devre disi birak dedigim halde devre dışı bırakmıyor bununla ilgili birşey yapabilirmisiniz veyatta sorun benim ayarlarım da mı
teşekkür ederim dostum. botun klasörünü silsem sıfırdan yüklesem eski ayarlar durur mu ? ben hiçbir ayarın kalmasını istemiyorum sıfırdan temiz kurulum yapmak istiyorumSoulFresh' Alıntı:Linkleri güncelliyorum