NASIL BOT ŞİFRESİ OLUŞTURURUM?
Bot giriş şifreni oluşturmak için adım adım rehberi aç.
Şifre oluşturma rehberi
SRO M BOT REHBERİ
Kurulum, kullanım ve ayarlar için ana rehber sayfasını aç.
Rehberi aç
SRO M BOT Telegram topluluğuna katıl
Duyurular, hızlı destek ve güncellemeler için Telegram grubuna katıl.
Telegram'a katıl
SRO M BOT Discord topluluğuna katıl
Türkçe ve İngilizce destek, sürüm notları, bot kurulumu ve manager güncellemeleri tek yerde.
Discord'a katıl
SRO M BOT YouTube kanalını takip et
Kurulum, kullanım ve güncelleme videoları için YouTube kanalını aç.
YouTube kanalı

Silkroad Online Mobile Bot

Genel Chat
Yardım Kullanıcılar
0.1.63 v4 Test versiyonu yayınlandı.

Forum Konusu
  • Pisagorius:
    @thrace
    videodaki adımları uygulayıp dışlamalara eklersen problemin çözülmüş olacaktır. Eğer tekrar sıkıntı yaşarsanız bizimle iletişime geçebilirsiniz.
  • Callous158:
    6 char açtığım için mi botlar da dc yeme problemi var
  • Chat Bot:
    Callous158 odaya katıldı.
  • Pisagorius:
    @Callous158 nasıl yani ? dışlamalara ekli mi bot ?
  • Mystery:
    sa bu indirme linklerini mediafire yerine başka yere yükleyemiyor muyuz? mega gayet iyiydi mediafireda sayfaya ulaşamıyor hatası veriyor sürekli denemem gerekiyor
  • halitaga:
    knkalar ana karakteri destekleyici olarak hangi taktikleri uygulamak maksatlı bot kullanıyorsunuz ? ne tavsiye edersiniz
  • Mystery:
    botu silip yeniden kurmak istiyorum mediafiredan dolayı dosyaya erişemiyorum yardımcı olabilecek biri var mı
  • SoulFresh:
    Mystery' Alıntı:
    botu silip yeniden kurmak istiyorum mediafiredan dolayı dosyaya erişemiyorum yardımcı olabilecek biri var mı
    Linkleri güncelliyorum
  • qwxohm480:
    Günaydın kervan sırasında ilginc bir durum mevcut kervan çekerken dc yersem veyatta bot kapanırsa botu yeniden baslattigimda oto kervani aktif ediyorum çar jangana gidiyor ama binege binemiyor ve emuletörden oyuna girdigimde kervan süresi devam ediyor binege bin dedigimde hotana gidiyor ve binek hotanda kalmış oluyor ordan binege bindigimde kervani tekrar aktif ediyorum boş sekilde jangana gitmeye çalışıyor ama durdurup hotandan mal alırsam düzgün sekilde devam ediyor aynı zamanda clientss tan mesleği devre disi birak dedigim halde devre dışı bırakmıyor bununla ilgili birşey yapabilirmisiniz veyatta sorun benim ayarlarım da mı
  • SoulFresh:
    qwxohm480' Alıntı:
    Günaydın kervan sırasında ilginc bir durum mevcut kervan çekerken dc yersem veyatta bot kapanırsa botu yeniden baslattigimda oto kervani aktif ediyorum çar jangana gidiyor ama binege binemiyor ve emuletörden oyuna girdigimde kervan süresi devam ediyor binege bin dedigimde hotana gidiyor ve binek hotanda kalmış oluyor ordan binege bindigimde kervani tekrar aktif ediyorum boş sekilde jangana gitmeye çalışıyor ama durdurup hotandan mal alırsam düzgün sekilde devam ediyor aynı zamanda clientss tan mesleği devre disi birak dedigim halde devre dışı bırakmıyor bununla ilgili birşey yapabilirmisiniz veyatta sorun benim ayarlarım da mı
    DC yediği yada karakter öldüğünde kervana devam etmesi çok büyük bir işlem gerektiriyor. Aynı anda 50 farklı sistemi kontrol edip ona göre karar vermesi gerekiyor. Notlarımda var, bu eklenecek ama kısa vade de değil. Daha öncelikli yapılması gerekenler var.
  • qwxohm480:
    Tamamdır sıkıntı yok ozaman 😂
    +1
  • Mystery:
    SoulFresh' Alıntı:
    Linkleri güncelliyorum
    teşekkür ederim dostum. botun klasörünü silsem sıfırdan yüklesem eski ayarlar durur mu ? ben hiçbir ayarın kalmasını istemiyorum sıfırdan temiz kurulum yapmak istiyorum
  • Pisagorius:
    @Mystery hangi ayarları silmek istiyorsun ?
  • Mystery:
    sanki bilgisayarda hiç yokmuş da sıfırdan kuruyormuşum gibi
  • Mystery:
    klasörü sildim yeni indirdiğimi kurdum kullanıcı adı ve şifre geldi server geldi giriş yaptım bütün eski ayarlarım duruyor
  • Mystery:
    emülatör ile bağlandığımda sürekli ağ hatası veriyor ama botsuz emülatörden girdiğimde hata vermiyor bu yüzden bütün her şeyi sıfırlayıp temiz kurulum yapmak istedim
  • Mystery:
    şu an client kapalıyken sorun yok birazdan client açıp deneyeceğim sorun olmazsa problem yok
  • Pisagorius:
    @Mystery geçen gün daha iyi bir snucuya geçerken taşıma sırasında kopmalar oldu ama şuan düzeldi o
  • Pisagorius:
    https://prnt.sc/rgZ0C9SVMga7 bak emülatörlü çar 11saattir açık bende testteyim sürekli
  • Mystery:
    emülatörde cavede sorun yaratıyor bana karrada falan deneyeceğim
  • Mystery:
    emülatör olarak ne kullanıyorsun ?
  • Mystery:
    Karrada sorun yok sanırım cavede problem yaratıyor
  • Mystery:
    boşuna botu silip yeniden yükledim :D
  • Mystery:
    stable sürümdeyim ama belki bunun da etkisi vardır bilmiyorum

      Türkçe

      Duyurular

      Konular
      2
      Mesajlar
      2
      Konular
      2
      Mesajlar
      2

      Güncellemeler

      Konular
      30
      Mesajlar
      31
      Konular
      30
      Mesajlar
      31

      Genel Tartışma Alanı

      Konular
      28
      Mesajlar
      131
      Konular
      28
      Mesajlar
      131

      English

      Annoucements

      Konular
      1
      Mesajlar
      1
      Konular
      1
      Mesajlar
      1

      Uptades / Change Logs

      Konular
      31
      Mesajlar
      31
      Konular
      31
      Mesajlar
      31

      General Discussions

      Konular
      0
      Mesajlar
      0
      Konular
      0
      Mesajlar
      0
      Yok

      Trending content

      Forum istatistikleri

      Konular
      98
      Mesajlar
      202
      Kullanıcılar
      202
      Son üye
      yenivelet

      SRO M BOT

      Lisans ve paketler
      Bot lisansını aç, erişimini yenile veya aynı paketten ek satın al.
      Destek e-postası: [email protected]
      Geri
      Üst