DC yediği yada karakter öldüğünde kervana devam etmesi çok büyük bir işlem gerektiriyor. Aynı anda 50 farklı sistemi kontrol edip ona göre karar vermesi gerekiyor. Notlarımda var, bu eklenecek ama kısa vade de değil. Daha öncelikli yapılması gerekenler var.qwxohm480' Alıntı:Günaydın kervan sırasında ilginc bir durum mevcut kervan çekerken dc yersem veyatta bot kapanırsa botu yeniden baslattigimda oto kervani aktif ediyorum çar jangana gidiyor ama binege binemiyor ve emuletörden oyuna girdigimde kervan süresi devam ediyor binege bin dedigimde hotana gidiyor ve binek hotanda kalmış oluyor ordan binege bindigimde kervani tekrar aktif ediyorum boş sekilde jangana gitmeye çalışıyor ama durdurup hotandan mal alırsam düzgün sekilde devam ediyor aynı zamanda clientss tan mesleği devre disi birak dedigim halde devre dışı bırakmıyor bununla ilgili birşey yapabilirmisiniz veyatta sorun benim ayarlarım da mı
teşekkür ederim dostum. botun klasörünü silsem sıfırdan yüklesem eski ayarlar durur mu ? ben hiçbir ayarın kalmasını istemiyorum sıfırdan temiz kurulum yapmak istiyorumSoulFresh' Alıntı:Linkleri güncelliyorum
nasıl anlamadım slotta script mi çizmeliyim ?Pisagorius' Alıntı:@Mystery scrip çizebilirsin