Bir sürü hata dediğiniz nedir? Spesifik olmanız lazım, böyle yazarsanız kimse size yardım etmez, cevapta vermez. https://guide.srombot.com/ burayı takip edin, sorun olursa spesifik olarak ne olduğunu belirtin lütfen.srtgns' Alıntı:bir sürü hata alıyorum çalıştırırken yardımcı olacak biri var mıdır?
Genelde ya mumudan kaynaklı hata oluyor bu noktada yada id pw hatası oluyor. Mumuyu baştan kurar mısınız?srtgns' Alıntı:emülatöre balan dedikten sonra emülatörde maneul giriş yapmaya çalışınca ''ağ hatası,sunucu bağlantısı başarısız'' hatası alıyorum. spesifik bir sebebi var mıdır?
teşekkür ederim demek ki oto kervana bırakmayacağız gece bıraktım birde uyudum takip edemedimqwxohm480' Alıntı:a.s kanka bazen oyunda pk oluyorlar bende aynı sorunu yaşıyorum takip ettiğimde başkalarının kestiğini gördüm hep
evet dostuum clientless bırakmıştımPisagorius' Alıntı:@Mystery clientless bıraktın dimi ?
ben gece vakti açtım 12den sonraqwxohm480' Alıntı:kanka aslında cogu zaman sıkıntı yaşanmıyor kervan saatlerinde açmayacan sadece ozaman garanti pk oluyorlar bide arada rahatsızın biri denk gelirse![]()
Bir sorun göremedim ben arka tarafda bama C://Games//SROMBOT//Log burada loglar olması gerekiyor disconnect sebebini gösteren bana özelden bunları gönderin bir kontrol edeyim.qwxohm480' Alıntı:bot kapandı yine bir sorun var ise çiçek açmayalım boşuna :9
gece 12den sabaha kadar bırakmıştımPisagorius' Alıntı:İletiyim saat kaç sularıydı incelensin
dostum bu log bende yok neden ?SoulFresh' Alıntı:Bir sorun göremedim ben arka tarafda bama C://Games//SROMBOT//Log burada loglar olması gerekiyor disconnect sebebini gösteren bana özelden bunları gönderin bir kontrol edeyim.
Evet testte var ama yükleme bekle, bugün yeni bir versiyon yayınlıcam ram kullanımı ve performans için, managerda da değişiklik yapıcam onu kullanırsınız.Mystery' Alıntı:stable sürümde yok mu testte mi var sadece