teşekkür ederim demek ki oto kervana bırakmayacağız gece bıraktım birde uyudum takip edemedimqwxohm480' Alıntı:a.s kanka bazen oyunda pk oluyorlar bende aynı sorunu yaşıyorum takip ettiğimde başkalarının kestiğini gördüm hep
evet dostuum clientless bırakmıştımPisagorius' Alıntı:@Mystery clientless bıraktın dimi ?
ben gece vakti açtım 12den sonraqwxohm480' Alıntı:kanka aslında cogu zaman sıkıntı yaşanmıyor kervan saatlerinde açmayacan sadece ozaman garanti pk oluyorlar bide arada rahatsızın biri denk gelirse![]()
Bir sorun göremedim ben arka tarafda bama C://Games//SROMBOT//Log burada loglar olması gerekiyor disconnect sebebini gösteren bana özelden bunları gönderin bir kontrol edeyim.qwxohm480' Alıntı:bot kapandı yine bir sorun var ise çiçek açmayalım boşuna :9
gece 12den sabaha kadar bırakmıştımPisagorius' Alıntı:İletiyim saat kaç sularıydı incelensin
dostum bu log bende yok neden ?SoulFresh' Alıntı:Bir sorun göremedim ben arka tarafda bama C://Games//SROMBOT//Log burada loglar olması gerekiyor disconnect sebebini gösteren bana özelden bunları gönderin bir kontrol edeyim.
Evet testte var ama yükleme bekle, bugün yeni bir versiyon yayınlıcam ram kullanımı ve performans için, managerda da değişiklik yapıcam onu kullanırsınız.Mystery' Alıntı:stable sürümde yok mu testte mi var sadece
testi indirdim evet onda varmışSoulFresh' Alıntı:Evet testte var ama yükleme bekle, bugün yeni bir versiyon yayınlıcam ram kullanımı ve performans için, managerda da değişiklik yapıcam onu kullanırsınız.
Şimdi test ettim bir sorun yok ama, şeye dikkat et pick filter kısmında aynı itemden 2 tane var, id farklı. İkisinin de sat olarak işaretlendiğinden emin ol,eğer hala olmuyorsa bana özelden anydesk at kontrol edelim ama şimdi test ettim bir sorun yok gibi.Mystery' Alıntı:dostum item satmada problem var mı ? bir tane item düşmüş bottan sat işaretli ama satmamış
Not alayım, onun için mantıklı bir şey yapmaya çalışırım.senaristpc' Alıntı:kolay gelsin arkadaşlar parti konusunda lider kasılma alanındaysa ptden çık seçenegi eklenebilirmi acaba çünkü lider dc yiyip girince parti kuruyor ama diğer kartakterlerimiz partiden ayrılmıyor ordaki lider yoksa ayrıl seçenegini işaretlersekte lider uzun süre oyuna girmezse sıkıntı oluyor karakterler tek başına yata kalka kasıyor
evet iki tane var ama biri female diğeri male ben maleleri sattırmak istiyorum femaleler kalsın istiyorum. oyundaki item male satması gerekmiyor mu?SoulFresh' Alıntı:Şimdi test ettim bir sorun yok ama, şeye dikkat et pick filter kısmında aynı itemden 2 tane var, id farklı. İkisinin de sat olarak işaretlendiğinden emin ol,eğer hala olmuyorsa bana özelden anydesk at kontrol edelim ama şimdi test ettim bir sorun yok gibi.